Subject: Soodevahe infrastruktuuri hoolduskeskuse ehituse I etapp Rail Baltica -Infragreen OÜ/KMG Infra OÜ- tööde alustamine alates 29.05.2024
From: "Sven Veisalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 18:04:11 +0300

Tere.

Meile väljastati täna Soodevahe laoplatsi ehitusluba ning tõenäoliselt tuleb 
läbi EHR-i Teile ka teavitus ehitamise alustamise kohta.

Juurdepääsutee 2 ehitusteatise lisasin ka manusesse, mille töödega oleme 
juba alustanud.

Tahtsin teavitada, et alustame lähipäevadel Soodevahe laoplatsi 
ehitustöödega.

Manusesse on lisatud ehitusluba ja ehitamise alustamise teatised.

Transpordiametiga kooskõlastatud ajutise liikluskorralduse paigaldame alates 
03.06.2024.

Ajutise liikluskorralduse paigalduse teavitused teeb meie poolt Ramudden OÜ.

Tervitades,

Sven Veisalu

Projektijuht

Infragreen OÜ

Betooni tn 28, Lasnamäe linnaosa, Tallinn,

13816 Harju maakond

+372 567 88877

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.infragreen.ee> www.infragreen.ee